Polityka Zwrotów i Reklamacji Craft Bakery
- Zwroty
Z uwagi na charakter naszych produktów (pieczywo o dacie ważności 10 dni od daty produkcji), niestety nie przyjmujemy zwrotów towarów, które zostały już dostarczone i otwarte przez klienta. W przypadku, gdy produkt jest niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony w trakcie transportu, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym sklepem w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.
- Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub ma wady fizyczne, możesz złożyć reklamację. Reklamację należy złożyć w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu oraz numeru zamówienia na adres e-mail: manager@craftbakery.pl. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie wymieniony na nowy lub zwrócimy pieniądze.
- Procedura reklamacyjna
- Skontaktuj się z nami na adres e-mail: manager@craftbakery.pl.
- Podaj numer zamówienia oraz szczegóły dotyczące wady lub uszkodzenia.
- Po otrzymaniu Twojej reklamacji, dokonamy analizy i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
- Reklamacja powinna być rozpatrzona nie dłużej niż w 7 dni roboczych.
W przypadku uznania reklamacji, zwrócimy koszt produktu lub zaoferujemy jego wymianę. Koszt wysyłki reklamowanego produktu ponosi Craft Bakery.
- Wyjątki
Zgodnie z przepisami prawa, zwroty nie są możliwe w przypadku produktów, które są łatwo psujące się lub mają krótką datę ważności, jak pieczywo i inne produkty spożywcze.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.